Friday 27 September 2013

i år är året
















första dagen på sista året på universitetet. det var kul, jättekul till och med och känner mig mer motiverad än jag någonsin varit förut. kan ha varit för alla nya människor som faktiskt verkar ok och mer öppna detta.

detta år ska jag: köpa fina anteckningsböcker, vara så.himla.organiserad.i.allting, vara mer delaktig i föreläsningarna samt ABSOLUT inte hamna i vanan att komma hem och däcka i två timmar för att sedan vakna upp med dregel över hela tröjan och inte veta vem eller var jag är.

undra hur många veckor, eller snarare dagar det kommer ta innan jag dras ned i mörkret igen och börjar hata varenda atom av skolan och allt som har något att göra med det. ja ja

bara positiva tankar baaaaaaaaara positiva tankar. andas in. andas uuuuuuut

det här blir bra. det här blir BRA!

intalar jag mig själv, skriver detta inlägg och sedan sakta men säkert ger in för den varma och mjuka sängen, sluter ögonlocken och vaggas in i drömmarnas tystnad.




No comments: