Friday 23 August 2013

fredag och ledig. jag och min kära frida ska gå och kolla på en klänning som frida ville ha. ja vi tänkte bara kolla på den och sen gå tillbaka. skoja. näe men har inte riktigt råd att ta buss hela tiden så det blir mycket promenader nuförtin. det är ju så skööööönt att gå va. frisk luft åååååh så skönt. så får man motion också. får man intala sig själv. fast det enda man vill är egentligen bara att hoppe på den där bussjäveln. men istället får man kasta stolta blickar till människorna inne i bussen: HA jag går, kolla vad mycket miljövänligare jag är, kolla, kolla bara vad mycket motion jag får och hur mycket pengar jag sparar va, HA, tji fick ni, era jävlar och så hytter man med näven.


näe. så gick det inte riktigt till. men nästan.


Living da dreaaaaam




















här är hon i varje fall. frida.

No comments: